Kortsluiting in koelkast oorzaak brand Neercanneplaats

Op 6 juli was er een brand in een woning aan de Neercanneplaats. Dit betrof de ruimte die door Buurtsteunpunt Beverwaard gebruikt word. Naar nu bekend is geworden is de brand ontstaan in een koelkast die kortsluiting had veroorzaakt, aldus de brandweer.

Een persoon moest met ademhalingsproblemen mee naar het ziekenhuis, maar is inmiddels daaruit ontslagen. Een angstig moment, maar volgens de brandweer heeft men goed gehandeld. Ook omwonende hebben bij dit voorval hulp geboden.

Geef een reactie